Hakkımda

Fotoğrafım
Uşak, Uşak, Türkiye
AR-GE Mühendisi

Change Blog Language

30 Aralık 2013

Ampli Kabin Giydirme - Amplifier Loudspeaker Dressing



     Çok sevdiğim tişörtümün rengi solmuştu ve üzerinde küçük delikler oluşmuştu. Yine de atmaya kıyamadım , odama girdim ve karşımda amplim öylece bana bakıyordu. Her gün aynı ifadeyi görmekten sıkılmıştım ayrıca amplinin "channel" butonunu söküp footswitch modüfiyesi yapmaya çalıştığım sırada olay kötü sonuçlandı elimdeki switch sökülürken eridi ve muadilini bulamadım 2 switch'le eski haline getirdim görüntü gerçekten rahatsız ediciydi ve bir anda elimdeki tişörtü amplime giydirme fikri cereyan etti. Öylesine bir baktım ve evet dedim bunu denemeliyim... Ve hikaye şu şekilde devam ediyor...  :)

Ampli kabin giydirmede kullandığım amplim İbanez TBX 15R modelidir. 


Tişörtüm ve ben bir zamanlar böyleydik :)




Önce amplinin koruma için yerleştirilmiş köşerindeki plastik parçaların  vidalarını sökmeye başlıyoruz.




Ardından jack girişlerini sabitleyen somun ve vidaları söküyoruz. Ve ben yine bu olayı bloguma sonradan yazmaya karar verdiğim için potansiyometreleri söküp taktığım aşamanın resmi yok malesef. Onları da sökmeniz gerekiyor. Başlangıçta belirttiğim kötü görünümlü switchlerimin bir tanesi resimdeki gibi görünüyor.



Tişörtü giydirmeden önce ampliyi taşıyacağınız sapıda sökmeyi unutmayınız. Sapı söktükten sonra tişötü uygun şekilde giydiriniz ve sapı tekrar vidalayınız ardından potansiyometreleri ve somunları takınız. Bunları yaparken tişörtünüzü artık yırtmaktan delmekten çekinmeyiniz :)



Somunlar potansiyometreler takıldıktan sonra koruyucu köşe plastiklerini eski yerlerine vidalayınız. Söktüğünüz yeri unutmayın zaman kaybetmeyiniz.



Tişörtümüzü giydirdikten sonra fazlalıkları kesip dikebilirsiniz ben alttan düğüm attım çok özenli bir çalışma yapmadım açıkcası.


   Ve artık minik canavarım şu şekilde görünüyordu :)
          Hiç bir ses kaybı yaşamadığımı belirteyim    

     



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder